helgen

hejsan!
ett tag sen jag skrev. hihi. 
 
helgen har spenderas med tooveee. I fredags rullade vi runt med simon hela kvällen. 
En sväng in till Uppsala för att hämta en full o gla Filip. Sjöng hela vägen hem ;) haha. 
Sen i lördags åkte jag hem till bruden på bilderna i vattis, käkade pizza och sen drack vi lite vin med massa grabbar. hahah. kuul!
 
idag, har jag spenderat helga dagen i sängen typ. TRÖTTT 
och firat bästa mamma som fyller år idag ! ♥
 
imorgon ska jag köra min första körlektion........ kommer va dö nervös. 
menmen, det går nog braa får vi hoppas (A)
 
nu blire tvmys. 
godnatt på er ! 
 
 

Kommentarer
toovvsan säger:

tack för helgen babe! snygga bilder på oss också ;*

2013-03-10 | 21:12:07
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback