alla hjärtans dag

hej! 
idag är det en såndär gullig liten röd dag, men rosor,godis, kramar och pussar. 
alla hjärtans dag. Alla som är singlar klagar. Men inte jag. Tycker det är mysigt. 
Dock så uppskattar man den säkert mera när man har någon att dela den med. 
 
jaja, jag har iaf spenderat dagen i sängen. sjuk och jävlig. blää. 
sen har jag ätit plankstek på fiket med papi. gott som satan. 
 
och imorgon ska vi fira mig lite i förskott här hemma hos mig. 
med gottiii till mat med underbara brudarna. och sen kanske det tittar förbi några fler.
kommer bli bäst, om ja nu inte har massa feber :( 
 
 
nejjj, ska städa lite nu.
puss på er ! 

Kommentarer
toovvsan säger:

ogott............

2013-02-19 | 20:00:44
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback