sweet baby girl

tja
ligger in my bed, som jag saknat den... men ska snart lämna den.
för en promenad med tovsan. så det är okej. faktiskt.
 
idag är jag totaly död. ont överallt. speciellt i nacken (?)
eh. shit. aldrig mer. typ.
 
men det har varit förbannat kul i helgen faktiskt.
alldeles för lite sömn. vilket märks på mig idag.
min stubin är 1 mm lång idag. alltså väldigt kort.
så reta fan inte upp mig? fattaru? bra.
 
tur att jag är ledig imorgon. skönt!!!!!
ska ligga i sängen hela dagen och bara mysa. mmmmh.
 
nej, men vi hörs !
nu ska jag ut och traska. å hoppas på att det hjälper mot mina smärtor.
hahahahh
 
hej

 

Kommentarer
Tovsan säger:

oh va du har bloggat mycket majvii, tack för helgen underbaaring :D

2012-09-17 | 16:30:28
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback