Love My bed

Hallloj
Försökte på mig en ny header..
Hahahahah. Gick åt helvete. Blev as ful.
Så tog en enkel. Tjoho.
Då vet ni varför den är så vit...

Skitsamma,
Ligger i sängen :ooooooo
Brukar aldrig göra det när jag bloggar.
Nejnejnej.....
Spränger som fan gör dom i gruvan också, som alla andra dagar kl halv 11.
På pricken nästan jämt. Fast idag va dom lite sena, 23.32. Vafan. Lite besviken på dom nu :/

Jo men, en promenad på kvällskvisten med mammi. Duktiga vi är !
-2 kg på två veckor. Och jag har faktiskt ätit godis under dom 2 veckorna.
Så, jag är nöjd :))) bara fortsätta så!

Eh, yadayada.
Ta och få lite skönhetssömn.
Är ju faktiskt skola imorgon.
Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback