haters gonna hate, peace

halååååå
ligger och försöker plugga till ett prov på onsdag.
ni märker ju hur det går ;) si sådär. hoho
 
min skoldator fucka sönder idag ocksåå......
så har fått en lånedator.... och mina uppgifter får jag inte fram här......
så, det sög ju. har lixom 15 frågar som skulle va ganska bra att ha till provet....
men ja, det sket sig ganska mycket...
 
så får läsa istället, och göra några nya på det viktigaste.
 
kuuuuuuul och läsa om va?
kan tänka mig det :)
 
 
förövrigt, så är jag less på xxxx.xxxxxx. usch!
och sen så ska vi till uppsala imorgon med skolan. äta kinaaaaaa mat <3
det ända jag kommer ihåg att vi skulle göra ;) så gottt. längtar redan o.O
 
men yup. hörs hej !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback