Vill du ta mig tillbaka, kan du göra mig hel igen.

hej
ligger o pluggar lite grann på svenska orden, som vi har prov på imorgon.
lär gå åt pipskogen dom däraaaaa. jao.
där imot tror jag att jag har koll på servicekunskaps provet som vi också har imorgon.... jobbigt jobbigt.
 
jaja, fult väder ute. bra less.
vill ha sommar, sol och värme! inte höst, inte vinter.
 
vi fick sluta tidigare idag, vilket gjorde min dag. skönt som tusan.
imorgon har vi längsta och jobbigaste dagen... men sen så är jag fri från skolan för denna vecka!
topppppen det.
 
hmmmmmmmm.
ja, ska plugga lite till. sen dra slaggen.
pusss och kjaaam.
 
 
 
 
 
 
wantttttt
 

Kommentarer
Tovsan säger:

åh rena rama lyxen, snyggaaa tröjor ! :)

2012-10-16 | 21:38:21
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback