Det käns ennu sämre nu

Hallo
ligger i min säng med en väldigt hårig katt bredvid. hoho.
bräder ut sig gör han också, får knappt plats. kattjävel. stiiick. nerå, så söt !
 
precis tryckt i mig kanelbullar, är ju deras dag idag. kanelbullarnas. lär ju va min dag då också.
eftersom jag är lika rund. hehe. lär få i mig en, eller två till innan dagen är slut. oups.
 
jaja, hoppas ni också äter kanelbullar idag. för det är ni värda! det är ju så gottii...
 
men yep, varför börjar jag skriva ett inlägg?
har ingeting att skriva. helt tom på ord. typ. Har inte gjort något alls idag förutom att sovit.
känns ju värt. men ibland får man vara lat och inte göra något alls. Det behövs ibland.
 
lyssnar på melissa horn gör jag också, villl seee henne live igen. åh. vackra människa...
 
 
nej nu ska jag slå på en rulle. om ja finner någon bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback