tell me sometings i care about

Hej
sitter på infromation och komminikations lektion. dött. trött. och min kaffe. räddaren i nöden.
orkar inte jobba osv. så ja.
har snart tagit mig igenom en hel vecka. imorgon är det fredag, och helg. hur underbart?
längtar tusan efter att få sova.
 
på lördag är vi bjudna på middag hemma hos fina mickis som fyller arton snart !
kommer nog bli hur bra som helst det :) fast lär inte få sova så mycket då ;) men jag får offra mig.
 
och nästa helg är det partey i folkan. så jag har lite att längta efter!
 
ska till stan efter skolan också, försöka hitta något snyggt å ha på sig kanske.
och köpa lite presenter. wooopppp.
 
nejnej, lär jobba lite nu. ngn uppgift sådär.
hörs hej!
 
 
Vinsten – Luckiest Girl
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback