underbara helg, välkommen

hej polers
sitter hos mig och glor hamilton med tovsan och käkar choklad.
gotte grisarna, det är vi det ;)

eller ja, just nu är hon hemma och äter food.
så då passar jag på att uppdater lite här så att ni vet att jag lever lixom!

jobbat mellan 10-15 idag. gick kanoners.
och så underbart jävla skönt med helg.
det behöver jag! och nästa vecka är det lång ledigt.
kan fan inte bli bättre. ! lite sol skulle inte sitta fel.

ja, vet inte alls vad vi ska göra ikväll.
lär träffa filleerica en sväng tkr ja!

sen imorgon far vi till uppsala, till fredrik.
party med skönt folk. kommer nog bli awesome det med. i storstan lixom, uppsala bro.

nej, ska lissna lite musik och läsa bloggar innan bruttan kommer tillbaka.
ha en as bra helg allaesammans.
för det ska jag ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback