miss u like hell

helt jävla slutkörd idag. känns som jag blivit överkörd 1000 gånger om typ.
menmen, värt! för hade det faktiskt grymt kul igår, även fast vi inte gjorde något
spciellt.

deppade ihop först för att vi inte hade något o göra.
men sen så, drog hem till erica med henne och tove + grabbarna !
dom drog ganska snabbt till örban, vilket vi också skulle
men när vi sitter i bilen påväg så skulle vi helt plötsligt till gimo,
så vi körde på det istället :)

väl där visste vi inte alls vart och vem som hade fest?
hahah. men hamnade någon stanns i 10 min kanske?
innan killarna blev utslängda. så då drog vi mä.
väntade ett bra tag på mannen som va så snäll och körde hem oss
till vårat kära österby

gled en sväng innan vi drog till fredrik.
smällde i oss världens godaste macka, potatissallad på bah.
aldrig varit så gott och äta som då..

sen gled vi hem igen och sov.

resten av dagarna har jag bara njutit av vädret och försökt se lite glad ut.
det är fan inte lätt när det är svårt, och jag ska ha praktik den här veckan,som alla andra.
and killl me, please!


jaaaaaaaaaa, äre.
nu ligger jag i sängen med finnaste killen som snarkar så sött.
ska iväg till mormor och morfar vid 6 och äta mat ♥
sen träffa tove och erica, lär ju höra vad som hände igår. igentligen ;)

puss på på er



finaste killen ;D


Kommentarer
Fanny säger:

jaja, vem är egentligen "finaste killen"? (;

2012-05-29 | 17:32:08
Bloggadress: http://annafannylundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback