jag är ledsen för att jag inte är ledsen nånstans

så arg på mig själv, fast mest arg på dig. kanske.  jag vet inte.
vet ingenting. men är jag ledsen? nope. mera glad. tror ja? eh.
det konstiga är att jag var finast,bäst,söt,saknat osv här om dan
och nu ingenting. hahaha. åh. ljug inte för mig igen är du snäll :)
men du är fortfarande bra, men inte bäst. och lär aldrig bli. så som du håller på!


men vafan  lääääääär göra något nu.
innan jag tuppar av av rastlöshet.
dock har jag gjort massor idag,
varit i stan med mamma och shoppat, ehe.
sen har jag varit ut på en jogging runda. duktiga jag. lär inte hända igen.
eller jo! det ska det! pungt.

men ah, praktiken gick åt helvete igår. så va hemma.
kommer va hemma hela veckan känner jag på mig.
för den här veckan är inte bra, vill inte alls. då går det inte.

eh, ha det bra mina fina vänner och ovänner :*



''allt du är ska jag lämna idag
för vi kunde varit perfekt
men nu är du bara hälften så bra
allt du är är det sämsta jag har
så jag går härifrån du får stanna''



Kommentarer
Fanny säger:

sv: tss, ska du säga vackra flicka!

2012-05-29 | 21:07:06
Bloggadress: http://annafannylundgren.blogg.se/
tovvsan säger:

du är bäst vännen, älskar dig <3

2012-05-31 | 23:01:55
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback