på liv och död,

heeeeeeeeeeeeeeeey
igen
kan inte låta min blogg va idag. går inte. smaaaaaack.
sådärför tråkar jag ut er med mina helt ointressanta blogg inlägg om hur glad jag är idag osv.
MEN JAG ÄR GLAD, fattaru? så jälva underbart livet är idag.

förstår mig inte på mig själv idag.
brukar va sur och grinig. det regnar lixom ute? hallååååååå . alltid sur då.
men nej, inte idag.

sitter och funderar på om jag ska hoppa in i duschen nu.
eller duscha efter jag mött tove vid bussen.
BESTLUT ångest. ;) haha

lär lugna mä nu asså.
börjar gå överstyr det  här.

lär få in ett eller två inlägg till.
sååååå puss på er finisar


Nicki Minaj – Starships - Explicit Version
Panetoz – Dansa Pausa
Basto – Again And Again - Radio Edit
Maison & Dragen – Rio De Janeiro - Radio Edit
Danny Saucedo – Amazing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback