Helgen går mot sitt slut, yaya

Helloj !

Ligger i min underbara säng ❤
Dock är jag sjuk , tepp i snoken hostig och feber efter helgens äventyr.

Spenderade fredagen 5 timmar på Ica,
Jobba jobba . Pengar pengar !
Slutade 8 så då drog jag till Tove i vattis
Där hon , Kim och Niclas var.
Chillade där hela kvällen och natten och halva lördagen.

Lördags var ja hundvakt med Tove en stund och på kvällen träffade vi Martin och sen vidare hem till Mikaela där det va party.
Fina vänner och musik. Awesome !
Drog hem vid 12 typ, drog tvär slagg.

Och idag har jag inte gjort mycket vettigt. Sjuk som man är ..
Fick träffa Lovisa en stund, va år och dar sen typ. Gjorde iaf min dag :))

Ehh nu ska jag sova .
Godnatter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback