Har du en famn för mig ?

Hey

Sjuker fortfarande, just nu ligger jag i sängen. Kunde inte somna så slog på melissa horn i lurarna.
Yaya, inte så konstigt att jag inte kan sova kanske . Sov ända till halv tvåå idag. Helt död .

Eyyyy, hemma imorgon.
Har en film på lager söm sägs va bra.
Så jag har något att göra imorrn.

Lär försöka sova nu.
Natttiii


.........………...................
Visst finns det dagar som det kan göra ont att se dig ramla här omkring.
Det fanns en kärlek men den har brunnit ut. Du fick för stor del av mitt liv , jag kunde inte andas tillslut.

Jag som trodde jag var kvar .
Men jag har börjat på nytt.
Det vet jag när jag ser dig , vart har du tagit vägen.

Jag gav upp för länge sen.


Kommentarer
Tove säger:

<3<3

2012-03-27 | 21:29:53
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback