en svår och jobbig grej

hejhej
precis hemkommen från östhammar, varit hos läkaren. hmhm.
nu ska dom tydligen proppa i mig en medecin till + byta en. ya.
menmen, hjälper dom så är det väl okej för mig.

körde hem också,
och nu ska jag ut på en promenadis med tovsan och lilly,
sen vet ja inte alls. spyr på vädret, jävla regn!!!!! less.

får väl bädda ner mig i sängen och glo hela kvällen eller nått.
finns inte mkt annat och göra. vilken suger. meeeeeeeen
sånt är livet.

vi hörs!



Jag har så svårt att veta om jag ens betyder nåt för Dig
Du spelar nåt slags spel
Och det kan så lätt bli mitt fel
när Du ser på "lilla mig"
Och en dag försvinner jag ur Dina ögon, som en svår och jobbig grej

Du älskar bara rött, och leker vacker romantik
Det är så lätt att haka på, det är sån lockande mystik
Men en dag är allting preskriberat och en del av Din lyrik
Jag har så svårt att balansera mellan trygghet och panik

Det går ett hjärtligt litet tag, sen tillhör jag ett slag för sig;

ett slag till intet dömt
Ja, snart är allt i tystnad bortglömt
Stackars dumma "lilla mig"





Kommentarer
Tove säger:

du är stark tjejen, älskar dig <3

2012-06-10 | 23:54:58
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback