Lycka

Tjäna!
Hade fettt fel igår om bb.
Menmen , Hanna va väl värd pengarna
Om hon nu va ärlig med det hon skulle göra för dom.
Som den känslomänniska jag är så satt jag och böla till bb igår.
Hhahahaha shiiiiit.

Jaja. Kom nyss hem från att träffat min fina Emelie som är hemma och hälsar på ! Lycka. Va för länge sen !
Skratta som aldrig förr, precis va jag behövde. Världens bästa vänner !

Och imorgon tar Lovisa studenten
Så blir vattis på kvällen och fira henne.
Sen vet man aldrig vad som händer !

Lär krypa ner i sängen nu och slå på tusenbröder , suttit och kollat på det hela dagen . Hehe . Grymt !

Godnatt på er !


Kommentarer
tovvsan säger:

Vilka töntar vi är som gråter till big brother haha..

2012-06-06 | 13:38:42
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback