I only miss you when I'm breathing

tjäänare
har det så jävla tråkigt i min zipperall rakt upp och ner på stoljeffeln. hoohoh.
glott på tusentals avsnitt av andra avenyn. men gav upp nu. för ja kunde inte ligga still.
för rastlös. och hur fan ska ja kunna sova nu?
när jag varit uppe till ca 3 dom senaste nätterna. oh shit mannen shit.

helgen har varit fruktansvärt lugn.

fredagen åkte jag hem till tove i vattis en stund, käka pizza och kolla fotboll.
sen åkte jag hem och träffa erica. hamna på random fest. kulkul

igår, lördags satt jag ute med tove och grabbarna och slogs med myggen.
åkte epaaaaaaaa och satt i epaaaaaaan. roligare än så hade vi inte...
.
och idag har jag spenderat min dag med tove, framför andra avenyn
och en fika hos erica! supeeeeeeeeeer.

och nu längtar jag bara tills torsdag, mmmmh.
då får jag känna på hur det är att bo FF. hehehe.
och brudarna spenderar helgen med mig. kan fan inte bli bättre!

aja, GODNATT eller nått.
pusssss pusss

Kommentarer
Tove säger:

torsdag till söndag -kommer bli så jävla bäst, längtar, puss, älskar dig, godnatt, nattiiii <3

2012-06-18 | 01:24:01
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback