Du måste flytta på dig

Hoj! Så usel på att skriva här. Men har haft fullt upp, spenderat alla dagar sen sist med mina brudar !

Var ut till Ericas morfars stuga onsdag-torsdag. Åt massa mat spela spel och bada. Grymt! Måste vi göra om. Fredags jobbade jag 7.30 till 16. Gick kanoners

Sen väntade jag på tovsan innan vi drog hem till erica och fixa oss och chilla ute på altan innan vi drog till "lokalfesten" Jag hade grymt kul, frågan är om dom andra hade roligare åt mig ... Hahaha

Kom hem runt 4. Och skulle upp halv 8. Döööööd. Men vi kom iväg på våran loppis och tjänade 400 kr.

Inte illa för att sitta på en stol rakt upp och ner och se glad ut ;)

Sen på kvällen drog vi hem till tette på fest. Trött som tusan så jag ville bara hem .. Hahha.

Igår tog jag det lugnt bara, målade lite. Å ah. Nu ska jag kliva upp i sängen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback