ta det piano inga men

tjoooolahopp
sitter nere i köket och trycker i mig köttfärspaj om varannat. gott.
hundvakt är jag med, han ligger och tuggar i sig melon. gott.för han. hihi
sitter och funderar på om jag ska ta mig i kragen och jobba på eldfestveckan eller inte...
men sist sög det. jobbigt folk osv. men samtidigt är det lite kul.... + att jag får gå in gratis (A)
men ah...... erbjöd mig iaf att hjälpa marie i kiosken. så ah. får la se hur det blir.
 
har hängt i öre hela helgen, eller ah. fredags kvällen och lördags kvällen.
aaaaaaas mycket folk. kul,tråkigt. blandat. men okej. vill va 18!!!! nu, helst igår..................
sen så var det ju otroligt tråkigt att människor inte kan låta andrars grejer va.
 
du/ni som gick och snodde massa pengar, är ni så jälva fattiga så ni måste ta andras?
och busskort, FATTIG ELLER ?? SNÅL? idiot.idioter.
 
aja. massa grisar överallt också. blir fan rädd. lite iaf. hahah.
och snart är det eldfesten. som ingen lär missat.
tjooo,i  helgen kör vi. skaka rumpa in tha disco tält. kulkul
 
nej. har så jäffffla tråkigt nu så det är sjukt,
lär la hitta på något ruligt.
shooooooooo
 
 
 
 pics från en helg hos mig, crazyyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback