men va ville du egentligen ?

hallå
spenderat min helg med erica, kört på två spontan kvällar. och har haft det jävligt kul.
även fast vi inte gjort något speciellt.
 
igår va jag först på katalin, med mamma,malin,frida och amanda och kolla på Melissa Horn.
och åh, bästa konsterten. hom är så jävla bra! vill gå igen, och igen, och igen,
underbar live.
 
sen när jag kom hem dårå, tog jag racer cykeln till erica.
där oskar och simon också va. drack lite och skratta åt snusk simon.
sen kom kim också, innan vi drog ut, satt på en bänk och prata kärlek.
haha. fina vänner!
 
och idag har jag chillat,och städat. c
ch haft/har ångest. över att skolan börjar imorgon.
och jag ska dit helt ensam, typ. med 96or. människor jag inte känner.
ny linje.nya lärare. osv osv osv. får panik bara jag tänkter på det.
men jag hoppas det blir bra. verkligen.
 
annars vet jag inte vad jag gör!
så det måste fan bli bra. ska ta mig igenom dom här tre fucking åren.
vare sig jag vill eller inte.!
 
ajaaa, ska käka pizza strax sen träffa tove och erica.
tjaoooo,
 
och önska mig gärna lycka till!
behöver nog det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback