Duuuuktig

Heyyyy!
Ligger i sängen efter en varm dusch, myyys.
Varit ute på en timmes promenad, VÄNTA nu, både igår och IDAG helt sinnes. Se hur länge det varar.
Men det är ju bra skönt efteråt!..

Slutade som sagt tolv idag, as skönt.
Så drog till Uppsala med mamma och syster, fick med mig en kofta, ett linne och lite små prylar.
Sen fick jag ett par skor av mamma,
Ett par vinterskor. Snygga, för engångs skull, och varma också hoppas jag ;)

Sen har jag kör bil också, går fan bra nu asså. Och inte as länge kvar tills jag får köra på riktigt (förhoppningsvis) :)))))

Nä, ska släcka lampan snart.
Börjar faktiskt 10 imorgon . Men är as trött så. Och så slutar vi inte förns halv 4........


Godnatt på er !


Kommentarer
Tovsan säger:

det där med vinterskor kändes inte bra, vill inte ha nå vinter.... :(

2012-08-23 | 22:32:00
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/
filleeerica säger:

BRA maja! bra att det går bra :D vad glad jag blir <3

2012-08-23 | 23:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback