mina solstrålar



dom två tjejerna på bilden över är bäst. utan tvekan.
det är dom som fått mig att fortsätta kämpa.
utan dom hade jag aldrig kommit så långt som jag gjort idag.
fortfarande en bit kvar, men med dom vid min sida så vet jag
att jag kommer ta mig enda fram.

alla skulle behöva en tove och fanny.
livet blir så mycket lättare och roligare med dom.
dom lyser upp dom bäst mörkaste dagarna.
finns alltis där för en. gör en alltid glad.
hittar alltid på något galet som vi skrattar åt
efter, tillsammans. aldrig ensama.

står tillsammans i alla väder.

ngen kan någonsin förstå hur mycke jag älskar er.
och sist, alla år, alla månader, alla veckor, alla dagar, alla timmar, alla minuter,alla sekunder
av våra liv hoppas jag att jag får dela med er.
jag vill inte lämna er.
vi hör ihop.
vi är ett



Kommentarer
tovvsan säger:

tack och desamma maja !

såklart att det alltid kommer vara vi ,

älskar dig !

världens bästa brudar <3

2012-04-18 | 21:46:07
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback