Helgen

Halloj
Söndag, redan ?
Fyfan.

Men kuul har det varit.
Fredags drog jag Tove och fanny till gimo för födelsedags party för nina :)
Va inte där speciellt länge, vet inte riktigt varför ? Haha

Men Emil och erk kom iaf och hämta oss. Och man kan ju säga att fredagen den 13 utmärkte sig ganska bra.
Eftersom hjulet ville rulla brevid bilen ist.
Man bah tjaaaaa hjulet.
Men det gick bra, fick hjälp av ngn snällis som stannade :)

Efter det drog vi och träffa moa en sväng. Sen gick vi hem till mig och sov.

Lördags chillade vi på dagen. Kolla film osv . Fanny åkte hem vid 6 och jag och tovsan kolla bb innan vi bestämde oss för att fixa oss och dra ut och kolla läget. Träffa Moa och erica sen hem till Jocke en sväng innan vi hamna utanför fiket.
Fick med oss David och gick hem till Niclas där det blev film. Kom hem 3 ?
Efter att Tove lyckades hälla ut läsk på allt och alla . Braaaa där ;)))

Ajaaaa, jag och Tove ska strax ta en promenad .
Puss på er !


Kommentarer
tovvsan säger:

Va hände där liksom.. xd

2012-04-16 | 22:45:10
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback