visst du kan skratta och låtsas som ingenting,men jag vet allt om dig för du har varit min.

Hey!
Helgen har faktiskt varit ganska bra endå :))
Spenderas med underbara människor. EMELIE va hemma över helgen vilket var awesome !!
Var där igår, med tove. Fixade mat, tacos och fixade oss o bara chillade.
Sen drog vi vidare till M där det var lite annat roligt folk.
Dock så låg jag i min säng klockan 11 för att sova. En lördag? förstår inte vad jag tänkte med..

Idag har jag kollat massa andra avenyn avsnitt, besatt. älskar det.
Nu har jag tyvär kollat på alla jag har på datorn, så väntar på att fler ska bli klara :D

Sen har jag träffat tove och martin, Snackat om igår och haft det bra.
Ska strax käka tre rätters middag med familjen.
mumms, är utsvultet typ.

ah men ah.
imorgon är det skola! wihuehuehe..
hejs


Boy Wonder Presents Chosen Few Urbano – Una Vaina Loca (feat. Fuego)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback