Vad hände där ? Sorrysorry

Hey!

Har haft en awesome helg med fanny, Tove och Emelie :)

Feedags, var vi hemma hos Oskar.
Massa folk, musik och sång.
Senare drog vi till Johan och sen vidare hem till Fredrik. Jag traskade hem runt 4. Galet!

Lördags, hade ingenaning vad vi skulle hitta på ? Drog iaf till Emelie en stund innan vi hamna på "fest". Men de va kul, lite för kul :) en sak är säker, mina tjejer är galna och så jävla Bra !

Idag har jag varit på kalas inne hos Tove, efter som hon fyller år på torsdag,
Käkat oss feta på smörgåstårta och tårta osv. Rullade hem igenom snön.
( ingen kan ju missat att de snöat, 150 miljoner statusar på fajsbok )

Eh Vafan, tänkte sova nu.
Imorgon ska jag på möte i skolan, hur nu det kommer gå...

Godnatt på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback