-

mitt liv är lite upp och ner just nu.
har ingen ork till skolan och allt som har med det att göra.
känner att jag är på fel linje, men har ingenaning vad jag annars skulle vilja gå.
Funderat på att hoppa av nu, gå ut på praktik och sedan börja efter sommaren.
men vet inte om det funkar och göra så fortfarande? vet ingenting känns det som.
ska ha möte med skolan och min psykolog. Se vad vi kommer fram till då.

men just nu känns det bara helt värdelöst att gå till skolan. jobbigt och tråkigt och allt vad det kan va.
vet att ja också kanske inte är världens roligaste människa nu men jag försöker så gått jag kan
och snart kommer jag förhoppningsvis va mitt gamla jag.
så länge, tack för att ni orkar med mig. värdens bästa familj och vänner ♥

godnatt

Kommentarer
tovsan säger:

vi får hoppas att det blir bättre snart,finns för dig vännen <3

2011-11-08 | 22:57:42
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback