Within My Heart



hallå, fett dålig uppdatering. förlåt för det :)
Men har inte orkat. ihh. Tove tvingade mig o uppdatera. så får väl göra det då!

Kom hem från Muppsala för en stuuund sen.
Köpte tröjorna över + skolavslutnings klänning ( tredje ) hihi.
någon som har svårt och bestämma sig? ah, tror det är jag jae.
Men nuså, byter inte. Ska ha den! pungt.

sen har mamma fått för sig att vi ska skaffe oss en ny hund.

bild; google.
men asså ah, tove tyckte den va ful.
jag vet inte riktigt, har inte bestämt mig än ;)
men ah, varför inte lixom?

nej, nu ska jag städa.
hej på sig!


Kommentarer
toovve säger:

du tog klänningen och lyssnade på mig,bra val !

nu måste jag be din mamma och dig att lyssna på mig igen,ni får inte köpa en sån där jycke..kommer kissa på mig och springa in varje gång jag ser den :( jaja,puss ändå...

2011-05-30 | 20:16:37
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback