Valborg


as gott


majsi


kompisar



Hejhej! jag lever faktiskt, men min blogg är ganska så död ;)
Men vaaalborg var helt okeeej!

Började med att jag och tove tog pensionärs bussen (coolt) in till Uppsala vid nio.
Alvis hoppade på i Vattholma. Gick på stan med henne och tjejerna,
sen hängde vi på martin och compani till ekonomikum parken, fullt ös där.
Sen försvann vi till terassen med toves pappa och fick en god drink. Sen tog vi bussen hem
för grillning med mamma och niklas. Sen fixa och träffa en massa folk.

hamna på ena sidan österby,sen till andra sidan österby,simbadet,tove,gamla skolan osv.
men kul hade jag!  tack alla !
noll bilder typ, suger. men men.

hej på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback