take me to that place where the skies are always blue.

hallå
sitter och pluggar gärnet, so frågar.
ganska så tråkigt faktiskt ;) men ett måste.

varit död idag, stannade hemma från skolan.
hemskt att behöva avliva en hund, fan.
min lilla bebis. :(  fast han kommer få det bättre.
lilla söta fina malte ♥

nej, ska fortsätta nu.
hör kanske av mig senare.
puss


Deadlock – To Where The Skies Are Blue
och jag har världens finaste vän, som alltid finns där utan att man behöver berätta.
du är bäst, jag älskar dig ♥



ps. vi är störda, som på bilden och
som vanligt dårå. :)

Kommentarer
toovve säger:

du är finast och bäst min vän,loveyaa! <3

2011-05-24 | 21:37:02
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback