genom eld


Sträcker upp mina händer

Tror att det här kan vara början på nåt stort
Jag står precis på gränsen
Horisonten är nån annans konstruktion

Brukade hata mig själv
Måndag-fredag blev en kedja kring min fot
Men det är nånting ikväll
Som får mig att tro att vi kan gå

Genom eld
Bara för ikväll
Håll den tänd
Vi kan gå i eld

Tänk om det finns nånting bra
Easy living med en hela St. Christine
Jag börjar se det så klart
För hjärtat pumpar utav nitroglycerin

Vi äter skiten så vant
Att vi börjat gilla smaken utav skit
Om du aldrig provat hur kan du då vara säker
Jag börjar tro att jag börjar tro att vi kan gå

Genom eld
Bara för ikväll
Håll den tänd
Vi kan gå i
Genom eld
Artificiellt
Håll den tänd
Låt oss gå i eld

oskar linnros


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback