trött på inget, trött på allt.

Hej
Ska bara tala om att jag lever.
har varit fyra jäkligt jobbiga dagar.
Va hemma från skolan igår och idag.

men imorgon ska jag nog pallra mig dit.
därför jag inte har skrivit här, har inte orkat och inte haft något att skriva om. menmen.

ska plocka undan på rummet lite,
sen vet jag inte alls. Bädda ner mig i sängen och kolla på någon bra film kanske.
ah får bli så.
hej på er!



jag har världens finaste och bästatse vännerna i världen.
jag älskar er så otroligt mycket. utan er vet jag inte vad jag skulle ta vägen.
ni får mig att orka, ni får mig att vilja. ni får mig att må bra.
finisar ♥

Kommentarer
toovvs säger:

<333

2011-03-23 | 20:49:08
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback