tisdag

hej
varit ute och gått med tove, duktiga tjejor. ehee.
Efter det glodde jag på 112-på liv och död. <--- bästa programent ever!

Annars då? jo, sjukt jävla trött. Så det finns inte på detta jordklot..
Varit i staden med pappa, gränby, införskaffa ett nytt linne och nå stuffs.
När jag har pengar, då hittar jag ingenting! är alltid så, varför?

före det var det skola, höll på att somna på no:n, eller somna jag? kommer inte ihåg.
Sov dåligt inatt, lika så natten före det. aj, intresse bävern bet mig, eller?

nje, detta flippar.
jagvillhahelg nu!

godnattpuss

och just, va någon anonym som kommenterade och frågade vad jag skulle på för gymnasie.
Blev vårld & omsorg på bruks. yes, chek.



Kommentarer
tovee säger:

hurtiga brudar haha..snygg tjej där också !

2011-03-01 | 22:15:47
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback