She had some trouble with herself

godmorgon
hemma idag också, hemma imorgon också. eh shit.
måste till skolan imorgon och hämta lite grejor bara.
som min fula mattebok kanske.... ehe.

Träffa elina och elin imorgon vid 6, prata och planera om utställningen som förhoppningsvis blir av
i sommar igen :D
sen lördag tror jag att jag packar mitt pick och pack och drar hem till Tove i vattholma.
Eller om hon kommer hit? får se hur det blir med det :)
Sen skulle jag behöva in till Uppsala också,fast hittar endå ingenting.. haha.
Köpa ett par löparskor också, för jag ska börja springa!!! jag ska, måste!!

mh, ska städa lite.
äta borde jag också göra,
hejhej!



finaste lars
förörvrigt så har jag inte lyssnat på något annat en Lars
dom senaste dagarna. finaste rösten,finaste texterna och finaste allt.



Kommentarer
toovvs säger:

aa vi lär ju börja springa nu i veckan om vi ska palla det där formloppet ;)

2011-03-24 | 16:48:03
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback