torsdag baby



finaste vädret och jag sitter inne? haha. Har faktiskt stekt i typ två timmar.
Sitter o lyssnar på musik för mig själv sådär just nu. hmm, ganska skönt o va hemma själv ;)

Ska träffa tove när hon kommer hem, ovanligt.
igår var jag på Eric Saade !! vet att alla är grymt avensjuka.
Nejrå, men var där med mina småsyskon o tove + hennes syskon.

drog ut när vi kom hem igen, lekte med fina människor och hade det bra.
Sen blev det kafferep på altan för mig och tove. Fredrik titta förbi
en sväng också.

händer ikväll råååå?
dra och bada en sväng kanske, sen vet jag inte.
Gissar på att vi sitter o ruttnar vid gamla eller nått.
brukar bli så.

puss på er!



---> Woh-ww wow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback