I'm addicted and I just can't get enough

hej gullfjun.
Varit dött här i nästan en vecka snart. oups. fett mycket förlåt!
Men har inte haft tid, slog på datorn för första gången igår typ. hoho.
Dennis har sovit här hela veckan, på kvällarna har vi träffat fina vänner.
onsdags drog vi in till donken, jag,dennis,tove,oskar och matte. gottttt

igår var vi hemma hos vurre, fyfan. både bra o dåligt.
allt löste sig iaf, och tack för att jag har så sjukt fina vänner.
det är sånna här kvällar alla borde ha sånna som er.

tacktacktack, ni betyder guld. allihopa ! ♥

nej, nu ska jag tagga så gott som det går
till en hel vecka med bästavän i Danmark.
det kommer bli awesome, det ska bli awesome.
kommer sakna min finis.

men jag ska ha kul, så brb om en vecka.
bloggen kommer va död. hihi..

ni klarar er!

puss s ss sss

The Black Eyed Peas – Just Can’t Get Enough


Kommentarer
fiiiittaaa säger:

du är så jävla ful att jag spyr. Skulle jag varit lika ful som DIG hade jag tagit liv av mig, du kan ju dra åt helvete. Fyfan vad jag hatar dig, du förstör inte bara ditt utan andras liv. nu talar jag inte bara om mitt utan ALLAS liv. Fatta att du inte duger för någon, hahahahahhaa. GÅ OCH DÖ.

2011-07-23 | 05:02:56
Maja säger:



Sv ;

hihi, tar åt mig som fan :) och att DU inte vågar stå för vem du är ju väldigt starkt.

2011-07-23 | 21:54:23
Bloggadress: http://majaiisakssoon.blogg.se/
tovee säger:

jo men här är vi mogna,oja det syns ju klart o tydligt ! den där människan kan ju dra åt helvete,maja är den finaste och bästaste tjejen som finns ! :)

2011-07-25 | 02:09:01
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback