She had some trouble with herself

Maroon 5 – She Will Be Loved - Acoustic
Lisa – Hallelujah - Acoustic Version
två fina låtar.


det är fredag, vilken känns ganksa så skönt.
Eftersom det lär ju lixom hända lite mer idag än vad det gjort resten av veckan.
hoppas jag inte har fel, för då kommer jag rutna sönder.

inte gjort så mycke idag,
sov för länge. Sen vid 2 åkte jag med pappa hem till mormor och morfar
åt saffranspannaka och prata. Var där 2h ungefär sen när jag kom hem hjälpte
jag niklas med maten lite sen slängde jag mig i ett varmt bad med tända ljus och läste och hade det bra :)

Nu har jag köpt godis som jag sitter och smaskar i mig.
Va väl tänkt att jag och tove går ut en sväng, kanskekanksekanske. :)
Pallar ickeee sitta hemma i alla fall. För det suger ju !

ahhhh, imorgon kanske det blir uppsala
lämna in våran dator, medans niklas gör det så springer jag nog runt på gränby :D

puss på det ,
ha't bra ikväll



-You can come anytime you want

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback