knut och måndag, och allt där i mellan

Halloj!
Jag leveeeer. Bara inte orkat suttit vid datorn, gör jag inte nu heller igenltigen men kände mig lite tvungen (A)
Lördags var det ju knut, 5 bönder tog skottkärran och drog upp till bruket och gick några varv.

Hade fått för mig att jag skulle ha jävligt kul hela kvällen, men riktigt så blev det inte.
Visst det var kul, men inte så kul som jag trodde det skulle va..
Vi gick i alla fall ner till folkan, massa folk. Jag tycker det är mera läskigt än kul när folk som man inte har
en aning om vilka det är kommer fram och vill dansa :') haha.

Jag och tove åkte hem vid 1, somnade klockan 2. Lyckat.
Men en helt okej kväll :)

idag var det skola igen,
chill. Fick sluta en timme tidigare.
Vilket gör dagen till bra för mig.

Imorgon ska jag till Gränby efter skolan med mormor och morfar
kolla om jag kan hitta lite kläder.

men ah, blev ett rätt långt inlägg det här..
tänkte lägga mig i sängen och läsa lite sen sova :)

godnatt!


tog bilderna av johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback