I will give all


hej
dålig uppdatering, men igår var jag ute på äventyr hela dagen.
Först uppsala med mamma och syster, kolla runt lite och sen ett stopp på max för lite mat :)
Hem, fixa mig och så sen iväg och äta mat med pappa på fiket. mums ! :D

efter det gick jag ut, va med amanda,moa och erica.
Satt och frös rumpan av oss och fötterna. is kallt.
Träffade lite folk nere vid busstationen, åkte lite bil för att värma oss.
Senare kom tove och joinade oss en stund :)

bra kväll, tack brudar !♥

fast efter igår vill jag verkligen ha sommar.
så förbannat jävla kallt ute!

neja, idag blir det lugnt :)
Skola imorgon.


don't worry, be happy!




BTW; SIMON DANNBERG VAR MED DÄR ETT TAG OCKSÅ!

Kommentarer
tovee säger:

"nej jag fryser inte" maja,busted ? ;)

2011-01-23 | 18:48:18
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback