dag 1 - en nytagen bild på dig och 15 (o)intressanta fakta om dig själv.


1. Jag älskar mjukisbyxor, bästa som finns.
2. Jag har svårt att säga 'jag älskar dig' till någon öga mot ögo.
3. Jag vet inte vad jag ska göra när någon gråter, så börjar ofta gråta själv.
4. Jag är rädd för plogbilen, fortfarande. Tror alltid att den ska köra på mig.
5. Städa är det värsta jag vet(fast får ryck ibland, och då är det jätte kul), men älskar när det är fint på rummet. Går inte ihop.

6.
Jag älskar att läsa böcker.
7. Har läst alla twilight böckerna fyra gånger, är sugen och köra på en femte också.
8. Jag har svårt och beskriva mig själv med ord.
9. Jag har rätt så bra självförtronde(utssende messigt), jag bryr mig inte så mycket om hur folk tycker jag ser ut. Vilken jag är glad över.
10. Jag är feg, har svårt för att testa nya saker.

11.
Svårt och komma persorner riktigt nära.
12. Älskar sommaren, men hatar shorts. Går inte heller ihop.
13. jag är rädd för att bli stor.
14. Jag trivs bäst hemma.
15. Jag har aldrig haft ett riktigt seriöst förhållande.

Kommentarer
tovee säger:

sv;



så jävla tråkigt att det händer,men vill inte att hon ska behöva lida så blir det inte bättre är vi tvungna att avliva henne :'(

2011-01-11 | 21:33:03
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback