jag ger dig inte min morgon inte min dag.

halloj
sitter här och väntar på tovsan. Ska dricka kaffe och planera lite förns imorgon.
Jag är fortfarande sjuk med börjar bli lite bättre nu :) hoppas hoppas hoppas

Bruksgymnasiet får jullov imorgon. och jag också då, från tisdagar och fredagarna
och eftersom alla andra också är hemma så lär det ju inte bli lika tråkigt som jag
annars brukar ha ;)  skönt. börjar ledsna på att göra ingenting om dagarna...

puss på er !



waiit,
ingen som är sugen på objektiv så här till jul?
-Nikon AF Nikkor 50/1,8D
eller
- Sigma AF70-300/4-5,6 DG NIKON

vet inte riktigt till vilka kameror dom passar till.
men jag har andvänt dom till min nikon d40

men är någon sugen på dom
så släng iväg ett mail till : [email protected]
eller en kommentar med namn och mailaddress.

ps, inte så dyraaa. under 2000 lappen iaf ;)

och tyvär kan jag inte säga så mycket om dom.
knappt använda. Men ah.

Kommentarer
tovsan säger:

jävel på att blogga,hinner ju inte med haha.. :(

2011-12-20 | 21:32:47
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback