fredags kväll

ey, glömmer bort bloggen, så lär ju sluta typ.
fast ganska kul och kunna kolla tillbaka om vafan man gjorde förr. ihiii.
så den lär bli kvar. så skriver jag ibland när jag har lust.

så till er som gillar att läsa/snoka i mitt liv så följ mig på bloglovin

nu ska jag snaska chirre och dirre om morsan bjussar lite.
annars har jag varit i skolan på morgonen sen lekt med tove.
hembagarn och pizza. gotti.
imorgon vankas det bus. eller nått. inte koll på vad än :)

vi hörs!

kyss


sommaren, som jag saknar så att det gör ont. typ.!


Taio Cruz – Shotcaller
helt okej

Kommentarer
tovee säger:

Haha va har du hittat för bild då , jag va ju liksom supervacker ! :-)

2011-12-06 | 16:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback