Vill hellre genomleva nittionio jävla vintrar Att rulla naken över krossat glas, äta fimpar Än att nånsin igen känna dina vibbar Du ljög fan bättre än delfinerna simmar Huvudperson i mina sämsta minnen Om du var sist på jorden i elfte timmen

ohh, hemma från skugen. Va inte så farligt som jag trodde. ;)
jag, negativa ungen nummer ett. hahaha.

Jaja, vi hade kul. Men bara för att våran klass är förbannat jäkla härlig.
Vi hade tur med vädret +++++++. Men ack så trött jag är.. sov knappt..
någon snarkade, troru man kan sova då? nä. Möss som sprang i väggarna.
Och grabbarnagrus som busa kl 5 på morgonen.. hahha stört.

och imorgon är det skola, hade inte tackat till att va ledig imorgon och sova ut.
Men nej.

(pallar inte slänga in bilder nu, är för lat)


men ahhh, läsa kapitel 1 i vård och omsorgs boken sen slagga fan.
behöver min skönhetssömn.

puss på er!



Timbuktu – Resten av ditt liv
fu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback