det kanske är meningen, att man faller isär för att kunna bli hel igen.

hej sötisar
går inte så jätte bra med att blogga för mig. Haft så otroligt mycket att tänka på.
sovit bort hela dagarna och försökt leva livet på nätterna. Funkar sådär.
Får ångest över att vi snart börjar i skolan, 16 dagar kvar. Hur ska jag orka va seriös och tänka
på betyg o grejer igen?

Känns inte speciellt lockande, men vem vet. Det är kanske blir kanoners bara för att
jag slipper österbyskolan och få gå i samma klass med bästavän. Får hoppas på det!

just nu ligger jag iaf i sängen med toves gamla bärbara som ja fixade internet på nyss.
dataproffs.se , eller.. 
Har iaf spenderar helgen med tove och fanny för det mesta. Blev en massa kaos för min del i helgen och ska jag va ärlig, så mår ja piss just nu. Men det kanske är meningen, att man faller isär för att kunna bli hel igen?
jajja. orkar inte bry mig. rycker upp mig snart :)

Tur att jag har alla fina vänner omkring mig, ni är guld världa.
tusen tack! ♥

nu ska jag strax sova iaf, godnatt på er!

slänger upp lite mobil bilder, enyoy

poolbad

hos vurre, martin o matte

danmark

david?

martin?



DJ Antoine vs. Timati – Welcome To St. Tropez [feat. Kalenna] - DJ Antoine Vs Mad Mark Radio Edit


Kommentarer
ella säger:

Vilken skola ska du börja på? :) fin blogg!

2011-08-08 | 20:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback