allting var så enkelt då.

Hejhej
Kom nyss hem från Uppsala, sprungit runt på gränby helt lonley och letat kläder.
Sket sig ju, hittade ett linne bara. Sen köpte ja svarta tights också eftersom det alltid lyckas bli hål i mina...

Aja, ligger i sängen o lyssnar på musik och väntar på mat. Håller på att dö av hunger, typtyp.
Bara käkat en panpizza idag så inte sådär jätte konstigt att jag är hungrig kanske (a)

skulle igentligen hem till tove o grilla, men så blev det inte. Vi får ta det någon annan dag istället :)

Ska upp klockan halv 8 imorgon, så lär ju få sitta inne ikväll ja. åh. hur ska det här gå? sovit till 1-2 sen jag kom hem från Damark. Och inte gått och lagt mig före 1 på hur länge som helst. illa.
Ska iaf åka ecerölinjen med mamma, käka smörgåsbord och glo. hur bra som helst.

ah, men vi hörs!


Kommentarer
tovee säger:

jajja :)

2011-08-02 | 20:37:41
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback