Waka Waka

hejsan hoppsan lillebror!
Sjukt dålig uppdatering i veckan, filåt. Men har fan inte orkat anstränga mig för att
hitta på något ordentligt att skriva. Har jag det nu? nej.. Men kände mig tvungen och skriva nått. haha! fail..
´
Men ah, det är helg. sjukt underbart! Vart ute en sväng, kolla läget liksom :)
Före det satt jag hemma och chilla, kolla på ''kungarna av tylösand' något program som har börjat
gått på onsdagar 22.00 på 5an ( går och kolla på Internet också) Värkar lite galet men okej.
´
intressant va?va?va?va? jaaa!
nej, snart kommer det börja spåra.
Så ska väl ta och dejta kudden, sova länge imorgon och njuta av att va ledig.
Kvällen spenderas nog med Tove, kanske kulturnatten eller kanske inte? det är frågan.
´
hare bra iaf!
godnatt puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback