helt förlorad i dig, herregud så dumt.

killen är helt grym på att sjunga.



Ah men hallå!
Trött och funderar på hur jag ska orka gå i skolan hela veckan.
Skol trött? Jajamensan.
Men löser det på något sätt, till skolan ska jag i alla fall :)

Ja, igår då?

Vi åkte till Oskars stuga, åkte klockan 11 på morgonen.
Satt i Östhammar i en och en halv timme och vänta på nötterna.
Var i oskars stuga klockan 3, haha. Sega, eller?!
Vi som skulle sova kvar, släpat med oss täcken och kuddar och hela skiten.
Nejnej, så blev det inte. Vi ledsna, gav upp och drog hem.
Så blev det med den saken. haha
Men den lilla stunden vi var där så hade vi grymt kul.

När vi kom hem gick vi ut och träffa Pl,Robin och Simon.
Slut snackat om det         ;)

Idag
Sov jag länge sen hem till Pl med Tove och Robin och kolla på ''ingen kan älska som vi'' seen
drog jag hem, åt och gjorde ingenting. Sen fick jag och pl för oss att dra ut o plocka svamp.
eheee, normalt. Gav upp rätt snabbt, blev förbannat mörkt ute ju . hahahaha, GALET

men ah, så såg min helg ut !
Nu ska jag sova
godnatt!

Kommentarer
» iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen. säger:

dör ju typ när han sjunger!

2010-09-19 | 23:37:04
Bloggadress: http://szerafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback