grabben i kuvösen brevid, eheee.

bäsataste


H E L L U
Kommit hem från skolan, helt slut. Varför så trött?  bra fråga..
Ska försöka va duktig och städa rummet, sen måste jag plugga också.
Fast helst vill jag bara lägga mig och sova!

Skolan som vanligt idag, svenska:
grabben i kuvösen brevid, hahahahahahaha. Ni fattar ingenting, nej.
Bara jag och bea som har störd humor. Vi satt och garva och hela klassen kolla
på oss som vi va dumma i skallen. haha, ojoj. De va kul :D

Sen på no'n kom syon och snacka om gymnaiseval, läskigt.
Kommer bli jobbigt och välja, har ingenaning vad jag vill gå ? blir nog bra. . . . . . . . .

nej nu får jag inte sitta här längre.
Måsteee städastädastäda
pusss

Kommentarer
Bea :) säger:

Hahahah bästa humorn vi har x) <3

2010-09-22 | 21:37:27
Bloggadress: http://beajonssonsjodin.blogg.se/
tovee säger:

<333

2010-09-22 | 21:44:22
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback