finns inget rätt inget fel, alla kör sin grej.

Hellu!
Galet trött, varför? Somna vid 2 någoting igår och sov till 12. hehe
Vad gjorde jag igår då? jo sö, gick upp klockan 8, for iväg till furuvik med familjen.
En massa folk där, men det var bra en då :)
´
Åkte där i från halv 4 kanske, när vi väl kom hem blev det stressa.
Skulle iväg på kalas som helt plötsligt blev bröllopsmiddag.
Grattis! :)
´
åt mat och prata lite sen gick jag hem till Emelie och drack kaffe.
Sen kom det lite folk så satt vi där och lyssna på musik och hade det bra.
´
Ja, precis. En helt okej lördag.
Nu ska jag ?...  har ingenaning vad jag ska göra.
Hittar väl på något.. . .
´
heejrååå!

Taio Cruz – Dynamite

Kommentarer
Anonym säger:

diggar låten galet mycket !

2010-09-06 | 16:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback