only one


coolbrud... eller inte

heeeej
Precis varit nere och käkat massivs med bullar som mormor och lillasyster bakat, muuums!
Före det, eller ja hela dagen har jag chillat, tagit det lugnt liksom.
Igår kom tove hit, klockan 9. Möte henne vid bussen och så kom anton,pontus,diar och jocke.
Vi gick hem till tove och satt oss och glode på juno, grabbarna spela fotboll, cepen.
Dom drog väl hem runt halv 12 kanske, och strax efter 12 kom pl och david. Kollade lite på ph
sen drog jag och tove hem till mig och åt tacos och sooov.
Vakna 11 och tove åkte hem med 12 bussen.

nu ska jag väg chilla lite till, eller gå ut med min malteee en sväng kanske.
Lär behövas efter alla bullar jag käka nyss (A) hihih, buuusigt.

eh, vi hörs!
heeej

Kommentarer
tovee säger:

riktigt grym och snygg chey det där ;)

2010-10-24 | 18:14:27
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback