MENY

Hallu
Suttit och försökt fixat menyn, ville inte ha dropdown längre.
Just nu ser det ut som fan men det får va så nu ett tag,
eller någon som har lust och hjälpa mig kanske? (skriv en kommentar isf)

Va duktig och gick i skolan idag, fast försov mig imorse O_o
Va inte så farligt jobbigt i skolan idag, hade chill lektioner.
Tänkte städa lite på rummet, plugga till idrotts provet och duscha.
Sen går jag hem till Emelieee !! :)

hittar på något kul med henne och tove ikväll kanske.
och imorgon veeet jag att vi kommer ha kul,planerat och klart sörru. ( nästan i alla fall)

nej, nu köör vi.
Ha det king, tjingeling!

Kommentarer
Caroline säger:

Miss ya sweetie! <3

2010-10-15 | 17:08:22
Bloggadress: http://aaugustibarn.blogg.se/
» iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen. säger:

dropdown-menyn ligger fortfarande kvar i alla kodmallar förutom frontpage nu, hehe.

2010-10-16 | 00:26:18
Bloggadress: http://szerafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback